søndag den 14. oktober 2007

Olesen-Olesen dobbelt solo!



Øv, øv, måske den sidste skive fra mit absolutte yndlingsorkester - en dobbeltplade hvor hver af de to brøder har lavet hver sin soloplade. Efter en enkelt gennenlytning er mit foreløbige indtryk at de er stærkere sammen end hver for sig.

Olesen-Olesen - Kain og Abel
Melodika MELO 005 - 2007


Henrik Olesen:
Drømmen om et liv
Jeg har aldrig haft et job
Sommertid
Historie (kort fortalt)
Fyraften
Atten tolv femogtres
Søn af en revisor
Sang
Sen sne
Super 8

Peter H. Olesen:
I kulkælderen på 3. sal
En voksen mand i Ramones T-shirt
Jeg har valgt at være ulykkelig
Mindestue for mig selv
En tordensky på cykel
Jeg drømte jeg var et godt menneske
Kirke nok
Til de efterladte
Lille bøn ved den ukendte rockmusikers grav
Det skønne og det sande

Ingen kommentarer: