lørdag den 1. december 2007

Musik fra dengang far var dreng



Det eneste Simon & Garfunkel jeg har på CD er en opsamlingscd fra 1991. På LP derimod har jeg alle deres plader, bortset fra Sounds of Silence - men jeg må jo indrømme at det er meget sjældent at jeg efterhånden hører LP'er. Så jeg slog selvfølgelig til da jeg så at vores lokale Kvickly havde denne box til salg for blot kr. 200. Der er ekstramateriale på alle skiverne og på live DVD'en er der tre numre som ikke er med på den oprindelige dobbelt-LP. Et dejligt og nostalgisk genhør - det meste af det de har lavet holder den dag i dag.

Simon & Garfunkel - The Collection
Columbia 88697 13499 2 - 2007

Indeholder disse seks skiver:
Wednesday morning, 3AM (1964)
Sounds of Silence (1966)
Parsley, Sage, Rosemary and Thyme (1966)
Bookends (1968)
Bridge Over Troubled Water (1970)
The Concert in Central Park (1981) (DVD)

Ingen kommentarer: