torsdag den 11. januar 2007

Juleflæsk

Rolig nu! - jeg er stadig vegetar, jeg hentyder kun til mine egne sideben og ikke til indtagelsen af afdøde dyr. Men alligevel, det har været en rigtig god julemåned og en tur på badevægten den 1. januar gav da også det ret nedslående resultat: 83,5 kg. Så nu må jeg vel hellere til at dyrke lidt motion igen - det er ikke et nytårsforsæt eller noget i den retning. Det er nok bare en ret god idé.

I dag var jeg så en tur i svømmehallen for at svømme 2000 m brystsvømning. Det gik egentlig rimeligt i betragtning af at det er mindst 2-3 måneder siden jeg var der sidst. Jeg lavede de 2 km på 43 min. Slet ikke min rekord, men alligevel OK.

Jeg var alligevel nede ved svømmehallen for der, lige ved siden af, er Anders begyndt at gå til bordtennis - så det er jo glimrende at bruge ventetiden på at svømme. Det føltes også helt rart at komme i gang igen - det er jo rigtig dejligt at svømme.

Det bliver noget sværere at komme i gang med at løbe igen, men engang i næste uge måske? Og så måske bare 5 km.

Ingen kommentarer: